دل سروده ها

دلنوشته های تنهایی

دل سروده ها

دلنوشته های تنهایی

شعرها و سروده های من همراه با دست نوشته های عاشقانه و عارفانه در غالب متن و عکس نوشته

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۱/۱۸
    زن
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

شعر

اصلاقبول حرف شما،من روانی ام

من آتشفشان و زلزله ام،ناگهانی ام

این بیت های تلخ نفس گیر شعله خیز

داغ شماست خیمه زده بر جوانی ام

رودم،اگر چه به دریا نمیرسم

کوهم،اگرچه مردنی و استخوانی ام

پشت مرا خم نکرده این روزگار

حرفهای شماست که خشکانده ریشه ام



"ماریاعاطفی"
  • ۹۷/۰۶/۲۷
  • ماریا عاطفی

من روانی ام کوهم رودم

نظرات (۲)

زیبا بود

  • مژگان عاطفی
  • واقعا بی نظیربود👌لطفااشعارتونوبیشترتووبلاگ به اشتراک بزارید 
    باتشکر❤️❤️❤️
    پاسخ:
    باسلام خدمت شما.و ضمن سپاس فراوان از استقبال گرم شما.
    چشم ازامروز سعی میکنم روزانه چندتا پست بزارم💐💐💐🙏🏻

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی